Bob Dylan jako Shakespeare naší doby. V šíři záběru a univerzalitě nemá obdoby
17. květen 2021
Lze se na písně Boba Dylana dívat jen jako na poezii? Jak se takové texty překládají? A dají se číst samostatně jako básně? A k čemu se odkazují? Jak je komponované jejich souborné vydání zahrnující dílo z let 1961 – 2012? O těchto a dalších tématech si redaktorka Mozaiky Šárka Jančíková povídala s anglistou Petrem Onuferem, odpovědným redaktorem souhrnného vydání textů Boba Dylana v nakladatelství Argo, překladatelem i Dylanovým velkým příznivcem.
Všechny epizody
Mohlo by vás zajímat
Nejposlouchanější
-
Nora Eckhardtová: Druhá strana řeky. Jak souvisí zmizení podnikatele s dávným krveprolitím?
-
Inger Johanne Strøm: Blizkabytost.com. Ironický pohled na problém lidské osamělosti
-
Šedivý pokoj, Čmoud nebo Návěstí. Povídky Stefana Grabińského, klasika polské fantastické literatury
-
Kurt Vonnegut: Matka noc. Nejčernější groteska o muži, který šířil zlo, aby pomohl dobru
Více o tématu
E-shop Českého rozhlasu
Hurvínek? A s poslední rozhlasovou nahrávkou Josefa Skupy? Teda taťuldo, to zírám...
Jan Kovařík, moderátor Českého rozhlasu Dvojka

Hurvínkovy příhody 5
„Raději malé uměníčko dobře, nežli velké špatně.“ Josef Skupa, zakladatel Divadla Spejbla a Hurvínka