V dětství jsem se doma v Kanadě ocitl ve hře Karla Čapka, říká divadelník Ewan McLaren

Ewan McLaren, umělecký ředitel Bazaar Festivalu. Moderuje Ondřej Cihlář
Česko ho odjakživa přitahovalo. Přijel sem hned po studiích herectví v Torontu učit angličtinu. Poznával divadelní scénu a osudným se mu staly nezávislé projekty. Dnes vede takto zaměřený Bazaar festival. Letos se divadelní a taneční akce ptá, nakolik se naše tělo může stát rukojmím současného světa. Jak umělci téma uchopili? A jak vzpomíná na spolupráci s Ypsilonkou? Ptá se Ondřej Cihlář.
Související
-
Divadlo má mít společenskou i komunitní funkci, říkají divadelníci z Chebu
Jak se daří divadlu, které je nejzápadněji položenou profesionální scénou republiky? Do Západočeského divadla v Chebu se vydala Michaela Svobodová.
-
Hra, která baví a utváří novou realitu. Divadlo ve specifických skupinách je plné odvážné fantazie
Lidé s různým znevýhodněním touží hrát divadlo. Divadelní tvorba ve specifických skupinách je zaměřena na kreativní práci lidí s postižením.
-
Festival Bazaar: Hrozby a nezodpovězené otázky uvnitř člověka i společnosti
Na pátém ročníku pražského divadelního a tanečního festivalu Bazaar byla uvedena výrazná představení a ukázky z chystaných inscenací ze střední a východní Evropy.
Více z pořadu
E-shop Českého rozhlasu
Hurvínek? A s poslední rozhlasovou nahrávkou Josefa Skupy? Teda taťuldo, to zírám...
Jan Kovařík, moderátor Českého rozhlasu Dvojka


Hurvínkovy příhody 5
„Raději malé uměníčko dobře, nežli velké špatně.“ Josef Skupa, zakladatel Divadla Spejbla a Hurvínka