Součástí veřejného prostoru je i reklama, ale nemělo by se to s ní přehánět, říká popularizátor grafického designu Filip Blažek
16. duben 2024
Spoluautor námětu série Identita o českém grafickém designu považuje zpracování českých učebnic za katastrofální a české turistické značky za geniální. Ve Vizitce vysvětluje, jak se dá zmírnit vizuální smog ve veřejném prostranství nebo proč je pro něj důležité zaznamenat drobné typografické detaily, které stírá globalizace. Ptá se Ondřej Cihlář.
Mohlo by vás zajímat
Nejposlouchanější
-
Nora Eckhardtová: Druhá strana řeky. Jak souvisí zmizení podnikatele s dávným krveprolitím?
-
Otokar Fischer: Karlštejn. Romantická komedie o porušení jednoho zákazu
-
Kurt Vonnegut: Matka noc. Nejčernější groteska o muži, který šířil zlo, aby pomohl dobru
-
Dar osudu, Mrtvá a Mrtví se nevracejí – povídky nonkonformní spisovatelky Florbely Espancy
Více z pořadu
E-shop Českého rozhlasu
Kdo jste vy? Klára, nebo učitel?
Tereza Kostková, moderátorka ČRo Dvojka

Jak Klára obrátila všechno vzhůru nohama
Knížka režiséra a herce Jakuba Nvoty v překladu Terezy Kostkové předkládá malým i velkým čtenářům dialogy malé Kláry a učitele o světě, který se dá vnímat docela jinak, než jak se píše v učebnicích.