Součástí veřejného prostoru je i reklama, ale nemělo by se to s ní přehánět, říká popularizátor grafického designu Filip Blažek
Spoluautor námětu série Identita o českém grafickém designu považuje zpracování českých učebnic za katastrofální a české turistické značky za geniální. Ve Vizitce vysvětluje, jak se dá zmírnit vizuální smog ve veřejném prostranství nebo proč je pro něj důležité zaznamenat drobné typografické detaily, které stírá globalizace. Ptá se Ondřej Cihlář.
Související
-
Zajímá mě, jak navrhnout řešení, které vyhovuje co nejvíce stranám, říká designér Vítek Škop
Proč považuje za největší design dneška sociální řešení aplikací, co ho nejvíc baví na glampingu a proč rád odpočívá při práci na zahradě? Ptá se Ondřej Cihlář.
-
Grafický design jako tvůrce české národní identity. A oboje jako téma nového cyklu ČT
Jak pomáhá nebo škodí grafický design naší národní identitě? Jak moc je důležitý? A které osobnosti ho u nás i v cizině proslavily?
-
Knižní design máme na skvělé úrovni, design obalů a značek ale mladé autory neláká, říká Aleš Najbrt
Loga Ostravy, vizuální styl Českých drah, plakáty pro karlovarský filmový festival, design knih Josefa Koudelky nebo obaly desek pro značku Animal Music.
Více z pořadu
E-shop Českého rozhlasu
Starosvětské příběhy lesníků z časů, kdy se na Šumavě ještě žilo podle staletých tradic.
Václav Žmolík, moderátor
Zmizelá osada
Dramatický příběh viny a trestu odehrávající se v hlubokých lesích nenávratně zmizelé staré Šumavy, několik let po ničivém polomu z roku 1870.