Chtěla bych udělat komedii, která bude za padesát let kultovní, říká filmová producentka Eva Pavlíčková
Co je v začátcích natáčení filmu nejsložitější pro jeho producenta či producentku? Jak se spřádá spolupráce s dalšími filmovými složkami, aby všechno při tvorbě snímku klapalo? Nakolik hraje svou roli diplomacie? A jak se ženě v této kreativní profesi daří kloubit rodinný a profesní život. Nejen na to se filmové producentky Evy Pavlíčkové ve Vizitce ptala Karolína Koubová. Repríza z 10. dubna 2024.
Související
-
Diváci milují, když ve filmu objeví momenty, které nejsou autentické, říká producent Michal Reitler
Proč je dnes těžké vyrobit takový seriál, jakým bývala Arabela? Jak doháníme kvalitu v žánrech typu talk show, které u nás nemají tradici jako na západě?
-
Nejlepší horory reflektují společenské fenomény, říká producent Vratislav Šlajer
Každý film je tak dobrý jako součet jeho tvůrců. I to je důvod, proč se Vratislav Šlajer rozhodl, že na FAMU vystuduje produkci a stane se filmovým producentem.
-
Outsideři a rebelové u mě mají vždycky přednost, říká filmový producent Čestmír Kopecký
Na špičkové úrovni hrál fotbal a se stejným zápalem se věnoval a věnuje producentské práci v oboru televizní a filmové tvorba. Proč v roce 2000 opustil Českou televizi?
Více z pořadu
E-shop Českého rozhlasu
Hurvínek? A s poslední rozhlasovou nahrávkou Josefa Skupy? Teda taťuldo, to zírám...
Jan Kovařík, moderátor Českého rozhlasu Dvojka


Hurvínkovy příhody 5
„Raději malé uměníčko dobře, nežli velké špatně.“ Josef Skupa, zakladatel Divadla Spejbla a Hurvínka