V dospívání jsem chtěl být hudební skladatel, dodnes mi to přijde jako nejlepší věc na světě, říká režisér Bohdan Karásek
Svůj první velký film Karel, já a ty natočil Bohdan Karásek až po čtyřicítce. „Jediné, co zbývá, když se nedaří, je být trpělivý a nepřestávat věřit ve svou hvězdu,“ řekl Haně Slívové ve Vizitce, kde mluvil také o své režijní práci na krimi podcastu Mizení, na němž si cení i existenciální roviny a pohledu do bolavých duší, o nultých letech, které nepřály mladé tvorbě, o lásce k Bohuslavovi Martinů, o oblíbeném filmu Boy Meets Girl či o chystaném snímku Mistryně.
Související
-
Jsou místa, kam se prostě chodit nemá! Poslouchejte podcastový psychothriller Mizení
Praha – Holešovice, ulice Komunardů. Je únor a právě tady se před bezpečnostní kamerou zdejší banky naposledy mihnul ten kluk. Pak už o něm nikdo neslyšel...
-
Zapomeňte na klidný spánek. Na Vltavě startují Hororové povídky
Edgar Allan Poe, Howard Phillips Lovecraft nebo Ladislav Klíma. Nová řada nabízí světové i české texty, které vás každý pátek uvrhnou do nejhlubších propastí lidské mysli.
-
Bohdan Karásek: Noční scéna. O setkání matky s dcerou, která už dávno není dítětem
Komorní autorská inscenace z kuchyně jedné běžné domácnosti s Petrou Lustigovou a Marií Švestkovou v hlavních a jediných rolích. Poslouchejte online.
Více z pořadu
E-shop Českého rozhlasu
Hurvínek? A od Nepila? Teda taťuldo, to zírám...
Jan Kovařík, moderátor Českého rozhlasu Dvojka
3 x Hurvínkovy příhody
„Raději malé uměníčko dobře, nežli velké špatně.“ Josef Skupa, zakladatel Divadla Spejbla a Hurvínka