Narodila jsem se v roce 1980 v Praze. Na Fakultě sociálních věd jsem vystudovala žurnalistiku a mediální studia. Během studia jsem začala pracovat v přílohách Lidových novin, kde jsem nakonec strávila pět let. Následovala roční zastávka v MF Dnes. Sedm let jsem pak vedla hudební web mediální skupiny Lagardére Active ČR.
Byla jsem členkou redakce českého Newsweeku, kde jsem se starala o kulturní rubriku, poté jsem rok editovala kulturu na Aktuálně.cz. Na Vltavě pracuji jako editorka a moderátorka pořadu Vizitka.
Často/ráda poslouchám hudbu, chodím na výstavy, čtu, chodím do kina, běhám, vyrážím na výlety po Česku i do zahraničí, kreslím, chatařím a s kytarou a počítačem zkouším skládat písničky. Dvanáct let jsem zpívala ve vokálně-instrumentálním souboru Doubravánek.
Všechny články
-
Sběratel Pablo de Sax: Dráty, chemlon, plast. Domácí umění z toho, co si lidé odnesli z práce
Před rokem 1989 točil Pablo de Sax, vlastním jménem Pavel Veselý, improvizované parodické filmy. Prahou se procházel s Egonem Bondym, jehož vzpomínky zachytil na kameru.
-
Nectili jsme tradici, fotka pro nás byla zábava, vzpomíná Miro Švolík na vznik slovenské nové vlny
Jak se připravoval na přechod z analogu na digitál? Jakou roli měla v jeho hravé tvorbě vysokoškolská kolej? Ve Vizitce se Miro Švolíka ptala Markéta Kaňková.
-
Dřív jsem bývala na kameru „moc“. Teď už se snažím hrát civilněji, říká Taťjana Medvecká
Taťjana Medvecká je od roku 1975 spojená s Národním divadlem, její hlas si oblíbili i posluchači rozhlasových her a audioknih. Sílu rozhlasu objevila během pandemie covidu.
-
Komiks Zen žen kreslím pět hodin. Teď mívám scénář, dřív jsem těžila ze sebe, říká Lela Geislerová
Je nejstarší ze tří sester. Zpívala v hiphopových kapelách a věnovala se graffiti, k herectví ji to – na rozdíl od Ester a Ani – netáhlo. Snad i proto se našla v kreslení.
-
Skoro všechno, co dělám, nevytvářím, ale přebírám, říká intermediální umělec David Možný
To pravé médium pro sebe brněnský umělec David Možný našel v roce 2000. Tehdy si totiž koupil první počítač a nadobro tak zahodil procesuální kresbu.
-
V Manželce publikovaného básníka si dovoluji diváka zaskočit, říká herečka Pavlína Štorková
Nejlepší herecký výkon loňského roku podala podle kritiky Pavlína Štorková v monodramatu Studia Hrdinů Žena publikovaného básníka, ve kterém hraje básnířku Sylvii Plath.
-
Ze statku do světa designu. Levitující oltář v litomyšlském chrámu je splněný sen, říká Štěpán Jílek
Kdyby Štěpán Jílek nevyhrál v kostelní soutěži o nejhezčí obrázek, asi by nezačal chodit do ZUŠky a v Brně na vysoké by ho nezaujal obor spojený s průmyslovým designem.
-
Když do Prahy přijel Louis Armstrong, bylo to jako potkat Boha, říká publicista Michal Bystrov
Texty a osudy Boba Dylana, Toma Waitse, Petera Segera a desítky dalších osobností mapuje, překládá a do kontextu společenského dění zasazuje Michal Bystrov.
-
Vzdorovat smrtelnosti poezií je čiré bláznovství, ale nic jiného mi nezbylo, říká Miloš Doležal
Jako o krajině solitérů a melancholie mluví básník Miloš Doležal o rodné Vysočině. Bytostně spojený je s ní i farář Toufar, jehož osudy mapoval vltavský host detailně.
-
Mám rád slovní minimalismus. Proto jsem si oblíbil hry Josefa Topola, říká dramaturg Vladimír Fekar
Házená v dresu Cementu Hranice, tanec a spolupráce s hudebníky okolo Petra Marka z kapely Midi Lidi – to byl start dramaturga Městského divadla Zlín Vladimíra Fekara.
Stránky
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- …
- následující ›
- poslední »