Tanec je náročný. Obor má mnoho minusů a o plusech se mluví málo, říká šéfka konzervatoře
Saša Michailidis se ptá ředitelky Taneční konzervatoře hl. m. Prahy Pamely Morávkové a choreografa, pedagoga HAMU Jana Kodeta. Pražská taneční konzervatoř jako jedna z nejvýznamnějších vzdělávacích institucí profesionálního tance v Česku změnila loni v létě vedení, stalo se tak po téměř třiceti letech. Jak se proměňuje vzdělávání klasických tanečnic a tanečníků u nás? Jaké možnosti uplatnění taneční umělci po škole mají? Kam směřuje balet a kam současný tanec?
Repríza z 9. 4. 2025.
Poslouchejte od pondělí do pátku od 16:30 živě na Vltavě nebo ze záznamu na našem webu, v aplikaci mujRozhlas a na dalších podcastových platformách.
Chcete nám něco vzkázat?
Své komentáře nebo tipy posílejte na adresu: akcent@rozhlas.cz.
Mohlo by vás zajímat
Nejposlouchanější
-
George Farquhar: Galantní lest. Hvězdně obsazená komedie o dvou zchudlých londýnských kavalírech
-
Povídky Stefana Benniho, Marca Lodoliho, Itala Calvina a dalších italských spisovatelů
-
Martin Františák: Mlčení. Příběh chátrajícího statku, který ovládá nejstarší člen rodu
-
Patricia Highsmithová: Tom Ripley. Nenávidí zločin, pokud ho k němu jeho ctižádost nedonutí
Více z pořadu
E-shop Českého rozhlasu
Hurvínek? A s poslední rozhlasovou nahrávkou Josefa Skupy? Teda taťuldo, to zírám...
Jan Kovařík, moderátor Českého rozhlasu Dvojka

Hurvínkovy příhody 5
„Raději malé uměníčko dobře, nežli velké špatně.“ Josef Skupa, zakladatel Divadla Spejbla a Hurvínka