Věnovat se kulturní publicistice na stanici Vltava je pro mě další výzvou a posunem v rozhlasové práci.
V Českém rozhlase působím od roku 2001, kdy jsem jako externistka sbírala zkušenosti ve zpravodajské směně a ve sportovní redakci Radiožurnálu.
Po dokončení Fakulty sociálních věd Univerzity Karlovy – obor žurnalistika a mediální studia – jsem nastoupila do ČRo na plný úvazek na editorskou pozici - zprvu na stanici Rádio Česko, posléze na nástupnickou stanici ČRo Plus, kde jsem připravovala převážně ranní proudové vysílání.
Na Rádiu Česko jsem také natáčela reportáže v terénu a připravovala pravidelný pořad publicistického charakteru Studio Česko, specializovala jsem se na sociální a zdravotnická témata. Kulturní a historické zajímavosti jsem zpracovávala do rubriky Výročí.
S nostalgií vzpomínám na své první novinářské zkušenosti ve druhé polovině devadesátých let v regionálních Listech Strakonicka.
Nejdřív sport a fotografování na čerstvém vzduchu, za odměnu výstava, film, divadlo, kniha…
Všechny články
-
Cirkus v hodinách tělocviku? Je to zábava a děti se učí nové dovednosti, říká šéfka Cirqueonu
Jaká je budoucnost tohoto všestranného dramatického oboru v tuzemsku? Saša Michailidis se ptá Jiřího Turka a Elišky Jevičové.
-
Jan Švankmajer slaví 90. K jeho dílu nepotřebujete vzdělání, je třeba se mu smyslově otevřít
Saša Michailidis se ptá Michala Breganta a Petra Adámka.
-
Světoví hudebníci si zadali s Ruskem, reakce Západu je vlažná, diví se publicista
A jak na to reagují organizátoři festivalů po Evropě? Jak nastavit kulturní diplomacii Západu vůči Rusku? Saša Michailidis se ptá Petra Vidomuse a Ondřeje Soukupa.
-
Divadlo jako veřejná kulturní instituce? Záleží na krajích a městech, říká publicistka
Jak by nová forma, takzvaná VKI, měla pomoci divadlům? Saša Michailidis se ptá Marie Reslové a Jany Machalické.
-
Pražské metro slaví. Je unikátní, ale zaflákané reklamou – a to se dá změnit
Saša Michailidis se ptá Anny Švarc a Veroniky Rút.
-
Úspěch v Miláně se nedostaví hned. Po škole si to musíte odmakat, říká Maxim Velčovský
Čím je lehané sklo a jeho technologie výroby unikátní? Kde ho lze využít? Saša Michailidis se ptá Maxima Velčovského a Adama Štěcha.
-
Učitelky si v Divadle Minor objednávají témata inscenací a pláčou. To je ocenění, říká budoucí šéf
Saša Michailidis se ptá odcházejícího ředitele Divadla Minor Zdeňka Pecháčka a budoucího šéfa, režiséra a dramatika Jana Jirků.
-
Digitální technologie zabíjejí nudu. Využijme je kreativně třeba ve škole, říkají odborníci
Saša Michailidis se ptá Michaely Slussareff a Michala Kučeráka.
-
Ženy jsou u Garcíi Márqueze sloupem existence. Na magický realismus zapomeňte, říkají překladatelky
Saša Michailidis se ptá překladatelky a publicistky Blanky Stárkové a překladatelky, profesorky španělské a hispanoamerické literatury z FF UK Anny Houskové.
-
La Putyka slaví. Diváci už cosi očekávají, ale já chci i teď tvořit svobodně a čistě, říká principál
Saša Michailidis se ptá principála Cirku La Putyka Rostislava Nováka ml. a publicistky, pedagožky a spolupracovnice Vltavy Hany Strejčkové.
Stránky
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- …
- následující ›
- poslední »