S manýry a pýchou se občas setkávám, někdy se herci se slávou nedokáží poprat, říká herecká agentka Lenka Daňková
Na svoje herce nedá dopustit. Nejvíc času zabere skládat jejich kalendáře. Herectví je podle ní náročná profese plná celoživotních nejistot, a tak je ráda, že herecké školy už nabízí i vzdělání v praktických věcech. Sama hercům pomáhá například se smlouvami nebo se sebepropagací. Kde se u nás bere přebytek herců? A jak se pozná ten dobrý? Ptá se Ondřej Cihlář.
Související
-
Herci z Dejvického vnímají stěhování jako velkou změnu, říká dramaturgyně Ljubková
S novým rokem nastoupila s Jiřím Havelkou do Dejvického divadla. Soubor čeká dočasný azyl v bývalém multikině. „Změna prostoru vyžaduje jinou dramaturgii,“ říká ve Vizitce.
-
Jsou herci, kteří milují pozornost. Mně je při příchodu na scénu zle, říká herec Štěpán Kozub
V době, kdy tuzemská divadla počítají ztráty po koronavirové krizi, byl hostem Vizitky Štěpán Kozub, herec a umělecký šéf ostravského divadla Mír.
-
Na jevišti vydržím všechno, říká herečka Eva Salzmannová
Je známá jako otevřená divadelnice a pedagožka. V herectví si vyzkoušela vše. „Organismus divadla je natolik živý a překvapivý, že s ním stojí za to prožít celý život.“
Více z pořadu
E-shop Českého rozhlasu
Hurvínek? A s poslední rozhlasovou nahrávkou Josefa Skupy? Teda taťuldo, to zírám...
Jan Kovařík, moderátor Českého rozhlasu Dvojka


Hurvínkovy příhody 5
„Raději malé uměníčko dobře, nežli velké špatně.“ Josef Skupa, zakladatel Divadla Spejbla a Hurvínka