Karl Hofstetter: Fanoušci jsou v Joyful Noise Recordings na prvním místě
Američan Karl Hofstetter je pozoruhodnou postavou na poli hudebních vydavatelství. Svými tahy na scéně často popírá zavedené zvyklosti. Přiznává, že hudbu svého labelu Joyful Noise Recordings cílí hlavně na skalní hudební fanoušky, na druhou stranu má víc než desítku zaměstnanců, přes čtyři stovky vydaných nosičů – hned s několika zářezy v žebříčku Billboard. Trajektorie rámující neotřelé horizonty představují třeba projekty typu Artist In Residence či White Label Series.
Soustředíme na skalní fanoušky, kteří jsou ochotní kupovat naše limitované edice – často vypravené na nezvyklých typech nosičů s graficky unikátními obaly.
Karl Hofstetter
Mohlo by vás zajímat
Nejposlouchanější
-
Případy Sherlocka Holmese, otce Browna, slečny Marplové a dalších anglických detektivů
-
Filip Topol: Mně 13. Raná autobiografická próza frontmana Psích vojáků
-
Žiletky ve vlasech: Divoký poeta Filip Topol v Sedmém nebi Moniky Načevy
-
Josef Topol: Hodina lásky. Hra o ničivé síle času s Janem Třískou v hlavní roli
Více z pořadu
E-shop Českého rozhlasu
Víte, kde spočívá náš společný ukrytý poklad? Blíž, než si myslíte!
Jan Rosák, moderátor


Slovo nad zlato
Víte, jaký vztah mají politici a policisté? Kde se vzalo slovo Vánoce? Za jaké slovo vděčí Turci husitům? Že se mladým paním původně zapalovalo něco úplně jiného než lýtka? Že segedínský guláš nemá se Segedínem nic společného a že známe na den přesně vznik slova dálnice? Takových objevů je plná knížka Slovo nad zlato. Tvoří ji výběr z rozhovorů moderátora Jana Rosáka s dřívějším ředitelem Ústavu pro jazyk český docentem Karlem Olivou, které vysílal Český rozhlas Dvojka.