Inscenace Privatizace budí rozporuplné reakce. Podobně jako odkaz Petra Kellnera, který si bere na mušku
Jeden z vítězů kuponové privatizace a v důsledku toho i (svého času) nejbohatší Čech Petr Kellner se stal hlavní postavou nové dokumentární inscenace režisérského tandemu Petr Erbes a Boris Jedinák. Pod názvem Privatizace je od minulého týdne k vidění na Nové scéně Národního divadla. Před jaké dilema nás staví?
„My jsme přesvědčení, že je potřeba zkrátka tohle téma vyzdvihovat a že nelze, i když je podnikání soukromé, tak se tvářit, že nemá nějaký reálný dopad na veřejný prostor a na celou společnost, v jaké dnes žijeme,“ uvádí Petr Erbes. Nahlédněte spolu s ním, jeho režijním kolegou Borisem Jedinákem a hercem Davidem Prachařem pod názorový vějíř inscenace.
Mohlo by vás zajímat
Nejposlouchanější
-
George Farquhar: Galantní lest. Hvězdně obsazená komedie o dvou zchudlých londýnských kavalírech
-
Povídky Stefana Benniho, Marca Lodoliho, Itala Calvina a dalších italských spisovatelů
-
Martin Františák: Mlčení. Příběh chátrajícího statku, který ovládá nejstarší člen rodu
-
Patricia Highsmithová: Tom Ripley. Nenávidí zločin, pokud ho k němu jeho ctižádost nedonutí
Více z pořadu
E-shop Českého rozhlasu
Kdo jste vy? Klára, nebo učitel?
Tereza Kostková, moderátorka ČRo Dvojka

Jak Klára obrátila všechno vzhůru nohama
Knížka režiséra a herce Jakuba Nvoty v překladu Terezy Kostkové předkládá malým i velkým čtenářům dialogy malé Kláry a učitele o světě, který se dá vnímat docela jinak, než jak se píše v učebnicích.