Během studií Divadelní vědy na Filozofické fakultě v Praze jí indické vládní stipendium zprostředkovalo roční stáž na Rabindra Bharati University v Kolkatě. Zde se věnovala oboru divadelní režie. Přispívala recenzemi na portál i-divadlo a zavedla praxi divadelních dílen v Jedličkově ústavu. Na tuto zkušenost navázala jako lektorka divadelních workshopů v České škole bez hranic v Londýně, kam odjela hned po završení studií. V Británii strávila dva roky.
Absolvovala produkční internship v progresivní umělecké organizaci Lifeblood Theatre Company, ale hlavně začala intenzivně rozvíjet svou žurnalistickou práci. Jako zahraniční korespondentka se orientovala na přední česká odborná i populární periodika. V tuto dobu navázala i spolupráci s rozhlasem. Po návratu do Prahy se dále profilovala v oblasti nezávislé kulturní publicistiky. Psala pro Divadelní noviny, Taneční zónu, Reflex, Týden, Lidové noviny aj. Jako redaktorka působila v Literárních novinách. Její doménou byla tištěná média, dokud ji práce v rozhlase neobohatila o novou perspektivu.
Když ještě měla volný čas, ráda cestovala a sportovala. S úsměvem vzpomíná, jak její vášeň pro divadlo zažehla na základní škole první divácká zkušenost s českou muzikálovou produkcí. Nyní fandí hlavně nezávislé, alternativní umělecké tvorbě. Miluje kulturu a své dvě děti.
Všechny články
-
Mefisto Robert Mikluš: Hendrik Höfgen není jen záludný kariérista, hledám v něm i lidské stránky
Divadlo se v románu Thomase Manna Mefisto stává nástrojem propagandy. Herecké hvězdy pak přisluhovači nacistického režimu.
-
Návrat činohry do Státní Opery. Zodpovědnost nese Mefisto
Dramatizace nejúspěšnějšího románu německého spisovatele Klause Manna Mefisto po šestatřiceti letech otevře Státní Operu v Praze Činohře Národního divadla.
-
Kauza prvního českého teroristy v tanečním provedení. Český hrdina podle Farmy v jeskyni
V Centru současného umění DOX bude mít premiéru taneční inscenace souboru Farma v jeskyni, nazvaná Český hrdina. O čem je a jak se daří divadlu v sousedství výstavních hal?
-
Byl nejchudší, ale nabízel nám pomoc. Karel Kryl neměl rád kompromisy a soucítil s lidmi
K nedožité osmdesátce písničkáře, básníka, rebela a aktivisty Karla Kryla připravili Tomáš Pilát a Šárka Švábová cyklus, ve kterém rozebírají jeho polohy.
-
Divadlem se v Česku nedá uživit, i profesionálové jsou vlastně ochotníci, míní režisér Jan Frič
Letošní inscenací roku se staly Bakchantky. Jejich režisér Jan Frič už ale rok u divadla nepracuje. O lásce k divadlu i existenčních problémech je rozhovor v Mozaice.
-
Cesta dlouhým dnem do noci je jen začátek. Kam směřuje Divadlo v Dlouhé?
Je možné žít v dnešním světě bez závislostí? A pokud ne, co s tím?
-
Horor, psychologický thriller i sociální satira. Vltava odvysílá adaptaci Arbesovy Zázračné madony
Romaneto Jakuba Arbese Zázračná madona, knižně vydané roku 1884, dostalo podobu rozhlasové hry. V režii Ondřeje Štefaňáka bude mít premiéru na Vltavě v úterý 2. dubna.
-
Lao-c’ podle Bohumila Hrabala. Stále čekáme na docenění Hrabala jako filozofa, říká literární vědec
Jak se díváme na tvorbu Bohumila Hrabala 110 let po jeho narození? Čím si ho připomínáme? A na co bychom neměli zapomínat?
-
Kočovný bavič na útěku před svou duší. Martin Pechlát je Casanova
Spisovatel, intrikán, špión nebo diplomat, ale především ikonický svůdce! Tak si historie pamatuje osobnost Casanovy, jak ji sám vylíčil ve svých pamětech.
-
Milá Evičko, milý Luďku. Daniela Kolářová v hlavní roli inscenace o historii jedné lásky
Eva a Luděk se do sebe zamilovali u ping-pongového stolu. Od té doby byli nerozluční, i když se často nacházel každý jinde.
Stránky
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- …
- následující ›
- poslední »