Během studií Divadelní vědy na Filozofické fakultě v Praze jí indické vládní stipendium zprostředkovalo roční stáž na Rabindra Bharati University v Kolkatě. Zde se věnovala oboru divadelní režie. Přispívala recenzemi na portál i-divadlo a zavedla praxi divadelních dílen v Jedličkově ústavu. Na tuto zkušenost navázala jako lektorka divadelních workshopů v České škole bez hranic v Londýně, kam odjela hned po završení studií. V Británii strávila dva roky.
Absolvovala produkční internship v progresivní umělecké organizaci Lifeblood Theatre Company, ale hlavně začala intenzivně rozvíjet svou žurnalistickou práci. Jako zahraniční korespondentka se orientovala na přední česká odborná i populární periodika. V tuto dobu navázala i spolupráci s rozhlasem. Po návratu do Prahy se dále profilovala v oblasti nezávislé kulturní publicistiky. Psala pro Divadelní noviny, Taneční zónu, Reflex, Týden, Lidové noviny aj. Jako redaktorka působila v Literárních novinách. Její doménou byla tištěná média, dokud ji práce v rozhlase neobohatila o novou perspektivu.
Když ještě měla volný čas, ráda cestovala a sportovala. S úsměvem vzpomíná, jak její vášeň pro divadlo zažehla na základní škole první divácká zkušenost s českou muzikálovou produkcí. Nyní fandí hlavně nezávislé, alternativní umělecké tvorbě. Miluje kulturu a své dvě děti.
Všechny články
-
Inscenace Privatizace budí rozporuplné reakce. Jako odkaz Petra Kellnera, který si bere na mušku
Petr Kellner se stal hlavní postavou nové dokumentární inscenace režisérského tandemu Petr Erbes a Boris Jedinák.
-
Nové Divadelní noviny a divadelní.net aneb Kam dospěla polistopadová éra Divadelních novin?
Pod novou šéfredaktorkou Janou Machalickou prošel čtrnáctideník s bezmála sedmdesátiletou tradicí významnou transformací.
-
Petr Kellner jako modelová studie porevolučního Česka. Národní divadlo nasazuje Privatizaci
Za své bohatství vděčil kupónové privatizaci, která odstartovala jeho raketový vzestup. Havárie helikoptéry pak přivodila jeho tragický pád.
-
Kartonový taťka v Divadle v Dlouhé: Je to o tom nechtít se dorozumět, říká herec Jan Sklenář
Představte si, že očekáváte návštěvu tety, která je zdrcená smrtí svého muže, kterého si ho s sebou na návštěvu přinese vystřiženého z kartou a tváří se při tom jakoby nic.
-
Zářivé dítě. Příběh o Marii Curie a radiu může odkazovat i ke klimatické krizi, říká režisérka
Vltava dnes večer uvede premiéru nové rozhlasové hry, ve které hraje hlavní roli spásonosné i zhoubné radium.
-
Ypsilonka po Schmidovi. Nový ředitel, nové umělecké směřování i nový model financování divadla
Novým ředitelem Studia Ypsilon byl jmenován Karel František Tománek. Ypsilonka se podle jeho koncepce má stát výukovým a uměleckým pracovištěm DAMU.
-
Je to rajcující a provokuje mě to, komentuje Michal Kern mononodrama Váňa, kde hraje osm postav
Herec Michal Kern nastudoval v pražském Divadle v Řeznické monodrama Váňa. Proč je to jeho splněný sen a jak se dá zvládnout za hodinu a půl ztvárnit na jevišti osm postav?
-
Poslední noc Kurta Cobaina. V inscenaci Kurt & Sid hledí Cobain do očí smrti i svého hudebního idolu
V komorní hře Kurt a Sid vede rocková legenda Kurta Cobaina s brokovnicí v ruce fiktivní dialog s baskytaristou punkové kapely Sex Pistols Sidem Viciousem.
-
Projekt Klicperova divadla A pak usnu a vstanu chce uctít památku Zuzany Navarové
Dvacet let po smrti Zuzany Navarové ožívá písničkářčin odkaz v jejím rodném městě.
-
Na zámku, v hospodě i v obýváku. Seriál Svět prken představuje divadelní prostory ve všech podobách
Jak si představit divadelní budovu v pohybu? Stačí ji sledovat z různých perspektiv. Poslouchejte sedmidílný cyklus Svět prken.
Stránky
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- …
- následující ›
- poslední »