Během studií Divadelní vědy na Filozofické fakultě v Praze jí indické vládní stipendium zprostředkovalo roční stáž na Rabindra Bharati University v Kolkatě. Zde se věnovala oboru divadelní režie. Přispívala recenzemi na portál i-divadlo a zavedla praxi divadelních dílen v Jedličkově ústavu. Na tuto zkušenost navázala jako lektorka divadelních workshopů v České škole bez hranic v Londýně, kam odjela hned po završení studií. V Británii strávila dva roky.
Absolvovala produkční internship v progresivní umělecké organizaci Lifeblood Theatre Company, ale hlavně začala intenzivně rozvíjet svou žurnalistickou práci. Jako zahraniční korespondentka se orientovala na přední česká odborná i populární periodika. V tuto dobu navázala i spolupráci s rozhlasem. Po návratu do Prahy se dále profilovala v oblasti nezávislé kulturní publicistiky. Psala pro Divadelní noviny, Taneční zónu, Reflex, Týden, Lidové noviny aj. Jako redaktorka působila v Literárních novinách. Její doménou byla tištěná média, dokud ji práce v rozhlase neobohatila o novou perspektivu.
Když ještě měla volný čas, ráda cestovala a sportovala. S úsměvem vzpomíná, jak její vášeň pro divadlo zažehla na základní škole první divácká zkušenost s českou muzikálovou produkcí. Nyní fandí hlavně nezávislé, alternativní umělecké tvorbě. Miluje kulturu a své dvě děti.
Všechny články
-
Vstoupil jsem do báječně fungujícího kolektivu, říká ředitel Ypsilonky Karel František Tománek
Jak se rýsuje budoucnost legendární scény ve Spálené ulici?
-
Můj boj. Zamilovaný muž. Divadlo Na zábradlí upoutala radikální všednost v detailu a bez příkras
Pražské Divadlo Na zábradlí adaptovalo druhý díl šestidílného románového betselleru norského spisovatele Karla Ove Knausgårda Můj boj.
-
Odstartoval novocirkusový festival ARENA. Připomíná 25 let existence lodi Tajemství bratří Formanů
O festivalu i o 25. jubilejní sezóně lidi Tajemství s uměleckým ředitelem ARENY Petrem Formanem.
-
Hamlet, nebo Ofélie? Divadlo Komedie v inscenaci Ofélie OnlyFans straní ženské hrdince
Shakespearova Hamleta pojal mladý dramatik a režisér Tomáš Ráliš jako generační výpověď.
-
Uniknout neutěšené realitě? Režisér Dmitrij Krymov hledá inscenací Tři mušketýři a já únik v dětství
Pražské Národní divadlo představuje inscenaci ruského protirežimního režiséra Dmitrije Krymova, který momentálně žije ve Spojených státech.
-
To se nedá popsat, to musíte zažít! Umělci z 12 zemí a 3 kontinentů zavítají na festival Tanec Praha
Produkce z Afriky, Jižní Ameriky a Evropy ovládnou Prahu i regiony od 1. do 26. června.
-
Nové Divadelní noviny a divadelní.net aneb Kam dospěla polistopadová éra Divadelních novin?
Pod novou šéfredaktorkou Janou Machalickou prošel čtrnáctideník s bezmála sedmdesátiletou tradicí významnou transformací.
-
Je pro ženy zdravé sázet na karierní úspěch? Vltava uvádí vztahové drama Hořké slzy Petry von Kant
Autor divadelní hry Hořké slzy Petry von Kant, německý dramatik a filmař Rainer Werner Fassbinder, by se na konci května dožil 80 let.
-
Bez žen by to nešlo. Kuchařka pro disidenty ukazuje normalizaci očima disidentek a jejich dětí
Na dětství dnes už dospělých potomků disidentů zaměřila pozornost Barbara Herz ve své autorské inscenaci Kuchařka pro disidenty. Disent navíc nahlíží z pozice žen.
-
Don Quiote putuje Pustou zemí. SKUTR se vrací k divadlu poezie a oslavuje sílu vydat se na cestu
Umělečtí šéfové Činohry Národního divadla v Praze Martin Kukučka a Lukáš Trpišovský představili svou nejnovější inscenaci Don Quijote. Pustá země
Stránky
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- …
- následující ›
- poslední »