Souběžně s uměnovědným a technickým školením působil v letech 2004–2008 v pražském Národním divadle jako lektor dramaturgie a PR opery. V letech 2008–2010 byl členem týmu mediálního oddělení agentury DILIA jako referent a koordinátor zahraničních vztahů. Od sezóny 2010/2011 do sezóny 2014/2015 byl dramaturgem opery Národního divadla moravskoslezského, kde se podílel na přípravě operních a koncertních projektů, moderoval besedy s umělci a spoluformoval i celkový mediální obraz operního souboru. Zároveň byl v letech 2013–2014 vedoucím umělecké správy Opery Národního divadla v Praze. Od roku 2003 spolupracuje s Jednotou hudebního divadla: v letech 2004–2010 byl členem výboru, v letech 2007, 2009 a 2011 byl členem přípravného týmu festivalu OPERA, v letech 2007–2011 byl tajemníkem každoroční Burzy mladých zpěváků.
Publikoval v časopisech Harmonie, Hudební rozhledy, Divadelní noviny, Svět a divadlo, na portálech Scena.cz a Opera Plus. S Českým rozhlasem Vltava spolupracuje od roku 2011 – nejprve připravil několik operních pořadů, od léta 2015 pravidelně působí v pořadu Mozaika. V roce 2015 se podílel jako hlavní editor na kompletu 3CD se záznamem opery Antonína Dvořáka Armida, který vznikl v koprodukci Národního divadla moravskoslezského a Českého rozhlasu Vltava. V posledních letech připravil i několik výkladových textů k CD Supraphonu (Antonín Dvořák: Čert a Káča, Bedřich Smetana: Hubička) a Radioservisu (profilová CD Adama Plachetky LIVE a ARIAS). Mezi jeho zájmy (kromě rozhlasu) patří dobrá opera, dobrá hudba z období francouzského romantismu a dobré víno.
Váží si upřímnosti, korektnosti a všech svých skvělých kolegů, které zatím mohl v Mozaice poznat.
Všechny články
-
Hledat, improvizovat, udělat zázrak i z mála. Osudy kostýmního výtvarníka Josefa Jelínka
Divadelní svět mu učaroval už v dětství. Po maturitě úspěšně složil zkoušky na DAMU, ale psal se rok 1968, přišli Rusové a nastal velký zlom.
-
Karel Ančerl: LIVE Recordings – 2/6
Druhá část recenze z nového patnáctidiskového kompletu LIVE rozhlasových nahrávek České filharmonie a jejího šéfdirigenta Karla Ančerla. Hodnocení připravil Petr Veber.
-
Od řeky až po střechu. Vltavská filharmonie od vítězného týmu Bjarke Ingels Group bude žít 24/7
Praha zná vítěze mezinárodní architektonické soutěže na podobu Vltavské filharmonie, je jím tým dánského studia Bjarke Ingels Group (BIG).
-
Karel Ančerl: LIVE Recordings – 1/6
První část recenze z nového patnáctidiskového kompletu LIVE rozhlasových nahrávek České filharmonie a jejího šéfdirigenta Karla Ančerla z 50. a 60. let 20. století.
-
Brahms
Nová nahrávka souboru Pavel Haas Quartet s kvintety Johannesa Brahmse, s hostujícími Borisem Giltburgem /klavír/ a Pavlem Niklem /viola/. Hodnocení připravil Milan Bátor.
-
John Scofield
Americký kytarista John Scofield si k sedmdesátinám, které oslavil na samotném sklonku loňského roku, nadělil první sólové album. Hodnocení připravil Otakar Svoboda.
-
Cesty/Paths
Nová nahrávka houslisty Josefa Špačka a violoncellisty Tomáše Jamníka, která přináší skladby Leoše Janáčka, Erwina Schulhoffa, Gideona Kleina a Bohuslava Martinů.
-
Povznesl Českou filharmonii na světový orchestr. Vyšel komplet nahrávek dirigenta Karla Ančerla
Vydavatelství Supraphon vydalo ve spolupráci s Českým rozhlasem komplet patnácti CD s LIVE nahrávkami slavného dirigenta Karla Ančerla.
-
Na koncertech se pokaždé těším, že někdo přijde pozdě. Rád to beru do hry, říká Ondřej Havelka
Písně Osvobozeného divadla, album Hudba černého lidu – to byly pro Ondřeje Havelku iniciační nahrávky. Od dvaadvaceti působil v Originálním pražském synkopickém orchestru.
-
Povinností Pražského jara je přesvědčovat publikum, ať se nebojí experimentů, říká ředitel Bělor
„Měl by to být někdo, kdo hodně ví o hudbě, technologiích i marketingu,“ popisuje ředitel Pražského jara Roman Bělor člověka, který jej jednou na tomto postu nahradí.
Stránky
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- …
- následující ›
- poslední »