V období trablů jsem nedokázala ani kreslit, jako by se mi přerušilo spojení hlava – ruka, říká ilustrátorka Andrea Tachezy
Ilustrátorský rukopis Andrey Tachezy kombinuje smysl pro detail a křehkost, coby výtvarnice ovládá celou řadu technik, kromě grafiky i práci s textilem či pohyblivým obrazem. Za ilustrace Mojenky – příběhu dívky s těžkým osudem – získala nedávno Zlatou stuhu, spolupracuje ale také s Janou Šrámkovou nebo Petrem Borkovcem. Kdyby nekreslila, pravděpodobně by pracovala jako zvěrolékařka, a i o tom, co se naučila od koní, mluvila ve Vizitce s Markétou Kaňkovou. Repríza
Mohlo by vás zajímat
Nejposlouchanější
-
Nora Eckhardtová: Druhá strana řeky. Jak souvisí zmizení podnikatele s dávným krveprolitím?
-
Woody Allen: Postava Kugelmasse. Smutná fraška končící výbuchem
-
Ngaio Marshová: Zpěv v ráhnoví. Pátrání po úchylném vrahovi žen
-
Nevěsta přijíždí do Yellow Sky a Otevřený člun. Povídky klasika americké literatury Stephena Cranea
Více z pořadu
E-shop Českého rozhlasu
Závěr příběhu staré Karviné, který měl zůstat pod zemí
Karin Lednická, spisovatelka

Šikmý kostel 3
Románová kronika ztraceného města - léta 1945–1961. Karin Lednická předkládá do značné míry převratný, dosavadní paradigma měnící obraz hornického regionu, jehož zahlazenou historii stále překrývá tlustá vrstva mýtů a zakořeněných stereotypů o „černé zemi a rudém kraji“.