Milý autore, neboj se nevědět! Jak podporovat začínající divadelní a filmové autory?
Autor v domě je iniciativa divadla A studio Rubín – dílna psaní divadelního textu. O projektu mluví loňská tutorka dílny, dramaturgyně a scénáristka Markéta Bidlasová, a účastnice dílny Marie-Luisa Purkrábková. Hanka Malaníková se ptá, jak scenáristické řemeslo nejlépe předávat. Nebo zda potřebuje praxe zručné dělníky slova, nebo osobité autory? Komentář přidává i filmový dramaturg a scénárista Jakub Felcman, který se podílel například na filmu Příliš mladá noc.
Přihlášky do projektu Autor v domě jsou letos otevřené do 28. února.
Související
-
Drama v domě! Jak napsat text a dostat ho na scénu?
S čím se potýká začínající autor dramat i profesionál? Na otázky Anny Luňákové odpovídá Dagmar Radová-Fričová, Jiří Ondra, David Košťák a Lenka Čepková.
-
Divadlo je jako most, potřebuje pevný břeh i volnost – legenda Iben Nagel Rasmussen je v Praze
Z jakých kořenů vyrostlo a žije antropologické divadlo – divadlo chápané jako laboratoř?
-
Už 30 let otevírá fantastické bohatství impulzů. Dialogické jednání je otevřený proces rámovaný hrou
Dialogické jednání s vnitřním partnerem je sebezkušenostní tvůrčí disciplína, kterou od 60. let rozvíjel autor, herec a psycholog Ivan Vyskočil.
Více z pořadu
E-shop Českého rozhlasu
Děsivá freska válečné krajiny, u které se nepřestávám smát.
Petr Gojda, slovesný dramaturg, Centrum výroby Českého rozhlasu


Osudy dobrého vojáka Švejka KOMPLET
Pro jedny šťastný blb a ignorant, pro druhé vychytralý šašek. Pro nadporučíka Lukáše boží dobytek. Pro jedny ikona totálního odcizení a nihilismu, pro jiné bojovník proti válce, pro další anti světec a antihrdina. Čte Oldřich Kaiser