Materiální hudba Lucrecie Dalt v sobě pojí hlínu deštného lesa i absurditu velkoměsta
Kolumbijská hudebnice, producentka a experimentátorka Lucrecia Dalt má za sebou mnoho hudebních proměn. Po přesídlení do Berlína na začátku minulé dekády nasála vlivy německého techna a tanečního popu, pak se jako interdisciplinární umělkyně obrátila k experimentům s mluveným a terénními nahrávky a letos výrazně prorazila jako autorka soundtracku k seriálu The Baby od Netflixu nebo k britskému hororu The Seed. Jiří Špičák v ArtCafé mapuje všechny hudební podoby autorky.
Související
-
Katalánská hudebnice Marina Herlop mění klasický klavír za plastickou elektroniku
Tvorbu katalánské avantgardní zpěvačky a skladatelky představuje v hudebním ArtCafé Jiří Špičák.
-
Archeologie labelu Freedom To Spend 1: Když slova přestanou dávat smysl
Jaké hudební klenoty vynáší newyorský label Freedom To Spend na světlo? První díl dvoudílné série Jiřího Špičáka.
-
Hannah Peel s malým orchestrem zhudebňuje první okamžiky vesmíru
Tvorbě irské hudebnice Hannah Peel se věnuje v ArtCafé Jiří Špičák.
Více z pořadu
E-shop Českého rozhlasu
Starosvětské příběhy lesníků z časů, kdy se na Šumavě ještě žilo podle staletých tradic.
Václav Žmolík, moderátor
3x Karel Klostermann
Komplet obsahuje dva šumavské romány Ze světa lesních samot, V ráji šumavském a povídkový soubor Mrtví se nevracejí z pera klasika české literatury Karla Klostermanna (1848 - 1923), který tomuto kraji zasvětil celé své dílo.