Jak děti nepřipravit o radost z tvorby? První krok – uchvátit je a ohromit zvukem, pohybem, barvou
1. říjen 2021
Hravost a tvořivost jsou vlastnosti, se kterými se rodíme. Je lepší je kultivovat, nebo nechat svobodně projevit? Jak při umělecké výchově funguje pochvala a kritika? O svých pedagogických zkušenostech hovoří tanečnice Markéta Pucová ze sdružení Roztoč a Dětského studia Altík, hudebník a skladatel Tomáš Fingerland z hudební La školy a výtvarník Otto Kouwen ze spolku Barvolam, který propojuje svět takzvaně mentálně postižených umělců s umělci postiženými akademickým vzděláním.
Mohlo by vás zajímat
Nejposlouchanější
-
Nora Eckhardtová: Druhá strana řeky. Jak souvisí zmizení podnikatele s dávným krveprolitím?
-
Jana Knitlová: Soukromá derniéra. Příběh dvou herců na útěku z nacistického Německa
-
Ignát Herrmann: Výhost. Láska hory přenáší, ale někdy jsou rodiče nepřístupnější než velehory
-
Gilbert Keith Chesterton: Modrý kříž. Dopadne otec Brown i zločince mezinárodního formátu?
Více z pořadu
E-shop Českého rozhlasu
Vždycky jsem si přál ocitnout se v románu Julese Verna. Teď se mi to splnilo.
Václav Žmolík, moderátor

Tajuplný ostrov
Lincolnův ostrov nikdo nikdy na mapě nenašel, a přece ho znají lidé na celém světě. Už déle než sto třicet let na něm prožívají dobrodružství s pěticí trosečníků, kteří na něm našli útočiště, a hlavně nejedno tajemství.