Jak děti nepřipravit o radost z tvorby? První krok – uchvátit je a ohromit zvukem, pohybem, barvou
1. říjen 2021
Hravost a tvořivost jsou vlastnosti, se kterými se rodíme. Je lepší je kultivovat, nebo nechat svobodně projevit? Jak při umělecké výchově funguje pochvala a kritika? O svých pedagogických zkušenostech hovoří tanečnice Markéta Pucová ze sdružení Roztoč a Dětského studia Altík, hudebník a skladatel Tomáš Fingerland z hudební La školy a výtvarník Otto Kouwen ze spolku Barvolam, který propojuje svět takzvaně mentálně postižených umělců s umělci postiženými akademickým vzděláním.
Mohlo by vás zajímat
Nejposlouchanější
-
Václav Kahuda: Proudy. Ponořte se do spodních vod života a jeho literatury v Četbě s hvězdičkou
-
Patricia Highsmithová: Tom Ripley. Nenávidí zločin, pokud ho k němu jeho ctižádost nedonutí
-
Karel Čapek: Věc Makropulos. Mistrovské drama o touze po nesmrtelnosti ve skvělém obsazení
-
Emma Kausc: Narušení děje. Může vyprávění uzdravit duši po ztrátě blízkých?
Více z pořadu
E-shop Českého rozhlasu
Hurvínek? A s poslední rozhlasovou nahrávkou Josefa Skupy? Teda taťuldo, to zírám...
Jan Kovařík, moderátor Českého rozhlasu Dvojka

Hurvínkovy příhody 5
„Raději malé uměníčko dobře, nežli velké špatně.“ Josef Skupa, zakladatel Divadla Spejbla a Hurvínka