Filmový brak baví otrlé diváky, tříbí vkus a dává svobodu experimentovat
V těchto dnech začíná v Praze Festival otrlého diváka, který se postupně přemístí do Brna a do Hradce Králové. Jak filmovy brak definovat? V čem je důležitý pro diváky i samotný filmový průmysl? A proč pro nás může být užitečné jej integrovat, spíše než ignorovat? Hosty ArtCafé Anny Herza Tydlitátové jsou festivaloví dramaturgové Jiří Blažek a Petr Šaroch a filmová vědkyně Veronika Lengálová.
Související
-
Ze zahradního domku mám něco jako videopůjčovnu, říká scenárista filmu Králové videa Petr Svoboda
Na monitoru televize se odehrává jakási střílečka. Role všech hrdinů převzal jeden dabér. Legračně přeložené dialogy předčítá unylým hlasem.
-
Jak se podomácku dabovaly videokazety? A co všechno dokážou mravenci? Odpovědi zná Otrlý divák
Koho se bojíte víc? Pavouků, hadů nebo humrů? Nemylte se, i poslední zmiňované zvíře může zneklidňovat. Najdete ho i na plakátu 14. ročníku Festivalu otrlého diváka.
Více z pořadu
E-shop Českého rozhlasu
Hurvínek? A od Nepila? Teda taťuldo, to zírám...
Jan Kovařík, moderátor Českého rozhlasu Dvojka
3 x Hurvínkovy příhody
„Raději malé uměníčko dobře, nežli velké špatně.“ Josef Skupa, zakladatel Divadla Spejbla a Hurvínka