Děti učíme, jakou má umělá inteligence motivaci, říká kurátor Michal Kučerák. Zajímá ho, jak digitální technologie mění přemýšlení o světě
Rodiče bavilo sbírat fyzické objekty, mladí zase rádi sbírají digitální věci, přibližuje dramaturg Festivalu umění a kreativity ve vzdělávání, kurátor a výzkumný pracovník Michal Kučerák směr svého odborného zájmu. Dlouhodobě sleduje, jaký typ přemýšlení přináší digitální technologie a na nich založené umění. Jak konkrétně lze propojit umění, vědu a aktivismus? Uvědomují si děti srostlé s mobilem svou digitální stopu? I o tom mluvil ve Vizitce s Ondřejem Cihlářem.
Mohlo by vás zajímat
Nejposlouchanější
-
Nora Eckhardtová: Druhá strana řeky. Jak souvisí zmizení podnikatele s dávným krveprolitím?
-
Jana Knitlová: Soukromá derniéra. Příběh dvou herců na útěku z nacistického Německa
-
Ignát Herrmann: Výhost. Láska hory přenáší, ale někdy jsou rodiče nepřístupnější než velehory
-
Gilbert Keith Chesterton: Modrý kříž. Dopadne otec Brown i zločince mezinárodního formátu?
Více z pořadu
E-shop Českého rozhlasu
Závěr příběhu staré Karviné, který měl zůstat pod zemí
Karin Lednická, spisovatelka

Šikmý kostel 3
Románová kronika ztraceného města - léta 1945–1961. Karin Lednická předkládá do značné míry převratný, dosavadní paradigma měnící obraz hornického regionu, jehož zahlazenou historii stále překrývá tlustá vrstva mýtů a zakořeněných stereotypů o „černé zemi a rudém kraji“.