Design jako sluha marketingu? Firmy mění loga stejně rychle, jako my profilovky, říká grafický designér

18. říjen 2022

Saša Michailidis se ptá grafického designéra Lumíra Kajnara a Michala Nováka, kreativního a marketingového ředitele Czech Promotion. Škoda Auto upravuje své logo, zavedenou vizuální identitu mění po třiceti letech. Jak velké riziko nebo výhoda může být změna loga u takto zavedených značek? Co takový vývoj úspěšného loga obnáší? Nakolik známé jsou české značky a jejich vizuální identita na mezinárodním trhu?

Moderuje: Saša Michailidis
Editorka: Lenka Buriánková

Poslouchejte od pondělí do pátku od 16:30 živě na Vltavě nebo ze záznamu na našem webu, v aplikaci mujRozhlas a na dalších podcastových platformách.

Chcete nám něco vzkázat?
Své komentáře nebo tipy posílejte na adresu: akcent@rozhlas.cz.

autoři: Saša Michailidis , Lenka Buriánková
Spustit audio

Související