Pobavit diváka a žádné ublíženecké manýry, i to je Dejvické divadlo, míní kritici
Saša Michailidis se ptá divadelní kritičky Marie Reslové a divadelního publicisty, kritika a spolupracovníka Vltavy Vladimíra Mikulky. Dejvické divadlo vzniklo před třiceti lety. Jak se postupně proměňovala tato pražská komorní činoherní scéna pod uměleckým vedením Jana Borny přes Miroslava Krobota, Michala Vajdičku a Martina Myšičku? Jak ji utvářejí herecké osobnosti typu Ivana Trojana a mnoha dalších? A dokáže si Dejvické divadlo i nyní udržet své výjimečné postavení?
Poslouchejte od pondělí do pátku od 16:30 živě na Vltavě nebo ze záznamu na našem webu, v aplikaci mujRozhlas a na dalších podcastových platformách.
Chcete nám něco vzkázat?
Své komentáře nebo tipy posílejte na adresu: akcent@rozhlas.cz.
Mohlo by vás zajímat
Nejposlouchanější
-
Jiří Vilímek: Kořeny zla. Otakar Brousek v roli dramatika, který se musí vypořádat se svou minulostí
-
Zkus předběhnout auto, Duha, V koutě všeho a další povídky Stanislava Berana
-
George Orwell: 1984. Vize totalitní společnosti v dramatizaci slavného antiutopického románu
-
Boualem Sansal: Němcova vesnice. Slavný román vězněného alžírského spisovatele
Více z pořadu
E-shop Českého rozhlasu
Hurvínek? A s poslední rozhlasovou nahrávkou Josefa Skupy? Teda taťuldo, to zírám...
Jan Kovařík, moderátor Českého rozhlasu Dvojka


Hurvínkovy příhody 5
„Raději malé uměníčko dobře, nežli velké špatně.“ Josef Skupa, zakladatel Divadla Spejbla a Hurvínka