Souběžně s uměnovědným a technickým školením působil v letech 2004–2008 v pražském Národním divadle jako lektor dramaturgie a PR opery. V letech 2008–2010 byl členem týmu mediálního oddělení agentury DILIA jako referent a koordinátor zahraničních vztahů. Od sezóny 2010/2011 do sezóny 2014/2015 byl dramaturgem opery Národního divadla moravskoslezského, kde se podílel na přípravě operních a koncertních projektů, moderoval besedy s umělci a spoluformoval i celkový mediální obraz operního souboru. Zároveň byl v letech 2013–2014 vedoucím umělecké správy Opery Národního divadla v Praze. Od roku 2003 spolupracuje s Jednotou hudebního divadla: v letech 2004–2010 byl členem výboru, v letech 2007, 2009 a 2011 byl členem přípravného týmu festivalu OPERA, v letech 2007–2011 byl tajemníkem každoroční Burzy mladých zpěváků.
Publikoval v časopisech Harmonie, Hudební rozhledy, Divadelní noviny, Svět a divadlo, na portálech Scena.cz a Opera Plus. S Českým rozhlasem Vltava spolupracuje od roku 2011 – nejprve připravil několik operních pořadů, od léta 2015 pravidelně působí v pořadu Mozaika. V roce 2015 se podílel jako hlavní editor na kompletu 3CD se záznamem opery Antonína Dvořáka Armida, který vznikl v koprodukci Národního divadla moravskoslezského a Českého rozhlasu Vltava. V posledních letech připravil i několik výkladových textů k CD Supraphonu (Antonín Dvořák: Čert a Káča, Bedřich Smetana: Hubička) a Radioservisu (profilová CD Adama Plachetky LIVE a ARIAS). Mezi jeho zájmy (kromě rozhlasu) patří dobrá opera, dobrá hudba z období francouzského romantismu a dobré víno.
Váží si upřímnosti, korektnosti a všech svých skvělých kolegů, které zatím mohl v Mozaice poznat.
Všechny články
-
Barokní opera Platée o samolibé žábě rozezní Státní operu v Praze
Ve Státní opeře v Praze má večer premiéru barokní opera Platée o žábě, která chce vystoupat na společenském žebříčku a stát se manželkou samotného vládce bohů Jupitera.
-
Pavel Černoch: Smetana Arias
Velmi oceňuji, že Pavel Černoch v dramaturgii svého prvního sólového CD nešel komerčně bezpečnou cestou hitů ze svých top rolí, jak bývá u sólistů obvyklé.
-
Adam Guettel: Days of Wine and Roses
Na vzniku muzikálu podle slavného Edwardsova filmu měla zásadní podíl populární broadwayská zpěvačka Kelli O'Hara. Její jméno je u nás známé zejména opernímu publiku.
-
Fibichova Šárka se po 45 letech vrací do Národního divadla. První scéna láká na netradiční podání
Na scénu Národního divadla v Praze se po 45 letech vrací Fibichova opera Šárka. Tento mýtický příběh bude v rukou dirigenta Roberta Jindry a německého režiséra Kaye Linka.
-
#LetsBaRock – Jakub Józef Orliński & Alekander Debicz
Deska obsahuje hudební čísla od Purcella, Monteverdiho, Händela nebo Vivaldiho, která ovšem prošla elektronickým „upgradem“.
-
Fibichovu Šárku mám v hledáčku už od svých studentských let, říká dirigent Robert Jindra
V Národním divadle v Praze připravují novou inscenaci Fibichovy opery Šárka. Na naši první scénu se vrací po téměř padesáti letech a to pod taktovkou dirigenta Jindry.
-
Hvězdy, které dokáží překvapit. Klavírní festival Rudolfa Firkušného začíná už v sobotu
12. ročník Klavírního festivalu Rudolfa Firkušného nabídne až do 9. listopadu celkem 5 recitálů, na kterých se představí domácí i zahraniční hvězdy.
-
Koncert Čtvrttón Karla Ančerla připomene zavražděné hudebníky terezínského ghetta
Koncert Čtvrttón Karla Ančerla je vzpomínkou na zavražděné hudebníky, kteří působili v orchestru dirigenta Karla Ančerla v terezínském ghettu.
-
Fantazie a hudba neznají hranic. Začíná operní a hudební festival Janáček Brno 2024
Premiérou inscenace opery Výlety páně Broučkovy v režii Roberta Carsena bude 1. listopadu zahájen 9. ročník mezinárodního operního a hudebního festivalu Janáček Brno 2024.
-
Prague Sounds se valí na Prahu. Letos zahájí festival saxofonová legenda Branford Marsalis
Co přinese 28. ročník mezinárodního festivalu Prague Sounds, který se uskuteční od 3. do 20. listopadu v Praze?
Stránky
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- …
- následující ›
- poslední »