Moderní učebnice jsou jiné. Mají žáky vybízet k badatelské aktivitě, ne je ubíjet množstvím textu

5. říjen 2022

Saša Michailidis se ptá Jaroslava Najberta, učitele dějepisu a společenských věd na pražském Gymnáziu Přírodní škola, a Jakuba Holce, učitele přírodopisu a chemie na ZŠ v pražských Kunraticích. Dvě české učebnice bojují o prestižní evropskou cenu BELMA. Ta s názvem Soudobé dějiny sází na badatelský přístup. Kdo všechno se na vzniku takové učebnice podílí? Jak k vývoji kvalitních učebnic mohou přispět sami učitelé? A proč je dobré kombinovat papírovou učebnici s online zdroji?

Moderuje: Saša Michailidis
Editorka: Lenka Buriánková

Poslouchejte od pondělí do pátku od 16:30 živě na Vltavě nebo ze záznamu na našem webu, v aplikaci mujRozhlas a na dalších podcastových platformách.

Chcete nám něco vzkázat?
Své komentáře nebo tipy posílejte na adresu: akcent@rozhlas.cz.

autoři: Saša Michailidis , Lenka Buriánková
Spustit audio

Související