Díky tanci jsem pubertu přečkala bez velkých výkyvů, říká choreografka Věra Ondrašíková
V nejnovější inscenaci Clouds pracuje s dětmi a dospívajícími, s nimiž mimo jiné pátrá po různých způsobech vyjadřování pocitů. „Potřebu mít hlubší přátelství mají děti i dnes,” říká ve Vizitce. Nakolik aktivní jsou v současnosti stárnoucí tanečníci? Dá se odhadnout reakce korejského publika? Proč je pro ni důležitý názor studentů? A kolikrát ve Vizitce řekla „vlastně“? Ptá se Ondřej Cihlář.
Související
-
Chytit moment za pačesy. Taneční improvizace je cesta odvahy, říká choreografka Mirka Eliášová
Improvizace ji lákala už v době studií na Taneční fakultě pražské HAMU. Tehdy, na začátku 90. let, ale na oboru choreografie nebyla „na pořadu dne“.
-
Někoho rozpláče, jiného přivede do transu. Tanec osvobozuje, říká choreografka Lenka Vagnerová
Nefunguje to tak, že si představení jen tak zopakuješ. Musíš jít dovnitř, být myšlenkami uvnitř, reagovat na partnera. Tanec je prostě dřina, říká Lenka Vagnerová.
-
Tanec? To je noblesní způsob komunikace, říká tanečnice a choreografka Marie Kinsky
Narodila se v Provence, svůj život ale od 90. let pojí s ČR, kde se dlouhodobě věnuje propagaci a podpoře tance. Vede Centrum choreografického rozvoje SE.S.TA.
Více z pořadu
E-shop Českého rozhlasu
Hurvínek? A s poslední rozhlasovou nahrávkou Josefa Skupy? Teda taťuldo, to zírám...
Jan Kovařík, moderátor Českého rozhlasu Dvojka
Hurvínkovy příhody 5
„Raději malé uměníčko dobře, nežli velké špatně.“ Josef Skupa, zakladatel Divadla Spejbla a Hurvínka