Ve svých obrazech chci všechno vyhnat na špičku, říká kritik konzumu Milan Kunc
Války, ekologické katastrofy, dopady konzumu a globalizace. To vše se jako červená nit vine dílem světově uznávaného malíře. Obrazy vytvořené od poloviny 60. let po dnešek teď vystavuje v Galerii HYB4 v pražském Kampusu Hybernská. A jde v ní – jak má ve zvyku – až „Za hranici představivosti“. Opravdu nemá imaginace žádné hranice? Jaké to je, jít pořád proti proudu? Co se naučil u Josepha Beuyse? A jak prožil 80. léta v New Yorku? I o tom ve Vizitce mluvil s Markétou Kaňkovou.
Mohlo by vás zajímat
Nejposlouchanější
-
Kurt Vonnegut: Matka noc. Nejčernější groteska o muži, který šířil zlo, aby pomohl dobru
-
Nora Eckhardtová: Druhá strana řeky. Jak souvisí zmizení podnikatele s dávným krveprolitím?
-
Ngaio Marshová: Zpěv v ráhnoví. Pátrání po úchylném vrahovi žen
-
Nevěsta přijíždí do Yellow Sky a Otevřený člun. Povídky klasika americké literatury Stephena Cranea
Více z pořadu
E-shop Českého rozhlasu
Závěr příběhu staré Karviné, který měl zůstat pod zemí
Karin Lednická, spisovatelka

Šikmý kostel 3
Románová kronika ztraceného města - léta 1945–1961. Karin Lednická předkládá do značné míry převratný, dosavadní paradigma měnící obraz hornického regionu, jehož zahlazenou historii stále překrývá tlustá vrstva mýtů a zakořeněných stereotypů o „černé zemi a rudém kraji“.