Na letošním festivalu Lunchmeat se setká elektronická hudba s digitálním uměním a umělou inteligencí
V pondělí 26. září začíná festival Lunchmeat, který na čtyřech pražských lokacích (Divadlo Archa, Veletržní palác, Ankali a CAMP) představuje domácí i zahraniční tvůrce nezávislé elektronické hudby. Letos se organizátoři nechali inspirovat umělou inteligencí. Jak se téma projevilo v programu? Jak vypadá spolupráce s umělou inteligencí Molly? Přehlídku hudby, ale i digitálního umění, přišli do ArtCafé Anny Ribanské představit organizátoři Anna Marie Bártová a Jakub Pešek.
Související
-
Nejvíc mě uhrane hudba, u které netuším, jak vznikla, říká hudební producent Ladislav Zensor
Hudební producent Ladislav Zensor aka Oblaka představuje své nové album HACE. V ArtCafé Anny Ribanská zazněla i jeho živá improvizace.
-
Když jsem na turné, mohu být skutečně v přítomnosti, říká elektronická průzkumnice Hiro Kone
Tvorbě americké elektronické hudebnice Nicky Mao aka Hiro Kone se věnuje v ArtCafé Anna Ribanská.
-
Syntezátory jako dveře do světa hudby. Baví mě objevování nových zvuků, říká Marie Čtveráčková
Hudba zasazená do kontextu a zbavená interpretačních klišé. Diskuse o hodnotách a vzorcích, které hýbou alternativní hudební scénou. Aktivní podpora hudebnic a vzdělávání.
Více z pořadu
E-shop Českého rozhlasu
Hurvínek? A s poslední rozhlasovou nahrávkou Josefa Skupy? Teda taťuldo, to zírám...
Jan Kovařík, moderátor Českého rozhlasu Dvojka


Hurvínkovy příhody 5
„Raději malé uměníčko dobře, nežli velké špatně.“ Josef Skupa, zakladatel Divadla Spejbla a Hurvínka