V knihách pro děti nahlíží historii přes současné pátrání, ideálně dobrodružné. Napsala sérii Hanka versus historie a za díl Medailon Emilky Horové získala Zlatou stuhu.
Spolupracoval na filmech Lidice, na dokumentu V síti, seriálu Okresní přebor, Čtvrtá hvězda a na snímku Tichá pošta. Ve Vizitce mluví i o filmových obhlídkách.
Osaka podruhé a Japonsko potřetí hostí světové Expo. Výstavu vnímají Japonci skepticky. „V současnosti mají hluboko do kapsy a negativa podle nich převažují nad pozitivy.“
Umělecky jsou podle ní absolventi DAMU skvěle vybavení. Na zběhlosti v praktických věcech se musí zapracovat. Zajímá ji francouzské divadlo založené na vybroušeném jazyce.
Na piano hraje od čtyř let, první skladbu složila v šesti. Ostravská hudebnice NIKA se inspiruje jazzem, popem, soulem i klasickou hudbou a vydává druhé autorské album.
Je zástupcem současné středoevropské malby. Vstavoval v renomované Kátáře v Dauhá, kde musel dodržet islámský úzus. I tak se ale podařilo vystavit figurativní obrazy.
Je jedním z nejvýraznější scénografů mladé generace. Jeho práce rezonují v Národním divadle v Praze nebo v Národních divadlech v Brně a Ostravě.
Ztvárnil titulní roli v premiéře opery Pavla Haase Šarlatán v režii Ondřeje Havelky. Ve Vizitce mluví o tom, jaké to je mít hlavní roli v díle, které není svázáno tradicí.
Česko ho vždy přitahovalo. Přijel sem po studiích herectví v Torontu učit angličtinu. Poznával divadelní scénu a osudným se mu staly nezávislé projekty.
Nejprve byla asistentkou režie. Z této profese se vyprofilovaly další, třeba koordinátor intimity i castingový režisér. „Když hledám herce, dívám se po filmových typech.”