Kdo bude reprezentovat Česko na Eurovizi? Ve studiu se sešlo 5 finalistů, aby představili své skladby
Mezinárodní pěvecká soutěž Eurovize čeká na svůj další ročník. ESC je jedním z nejdéle fungujících televizních programů, který započal už v roce 1956. Letos bude Českou republiku reprezentovat jeden z pěti finalistů. Jak zní soutěžní skladby? A co od účasti v Eurovizi čeští finalisté očekávají? Na to odpovídá v ArtCafé Ondřeje Bambase přímo zpěvačka Maella, Markéta Irglová, Pam Rabbit, zpěvák Rodan a Barbora Juránková ze skupiny Vesna.
Související
-
Do muzea, přírody i do klubu: ArtCafé v roce 2022 s Annet X, klubem Neone nebo Jaromírem Švejdíkem
Vydávat se za hudebníky stojí více času a někdy úsilí, ale výsledek nabízí jedinečná setkání, jak ukazuje sestřih vybraných rozhovorů roku 2022 v ArtCafé Ondřeje Bambase.
-
Sama doma s dětmi napsala své první sólové album. A u Marie Kieslowski je všechno dobrý
Marie Kieslowski se po více než deseti letech na scéně vydává na sólovou dráhu s albem Je všechno dobrý? ArtCafé nahrával s hudebnicí Ondřej Bambas přímo u ní doma.
-
Sonická expedice za zvuky elektráren i tajících ledovců: hudba fyield a film Neviditelné krajiny
Jak lze přemýšlet o naší budoucnosti prostřednictvím zvuku? Projekt Future Landscapes představují v ArtCafé Ondřeje Bambase Kryštof Kříček, Václav Havelka a Ivo Bystřičan.
Nejposlouchanější
-
Radka Denemarková: Cukrář a Venuše. Tragická romance karlovarského cukráře a krásné varietní divy
-
Anna Bolavá: Do tmy. Příběh osamělé ženy, jejíž vášeň pro sběr bylin se mění v chorobnou posedlost
-
Viktorín Šulc: Etuda z odvrácené strany. Alois Švehlík a Vladimír Dlouhý na stopě brutálnímu vrahovi
-
David Drábek: Ptakopysk. Příběh bratrů Pospíšilových, šampionů v kolové
Více z pořadu
E-shop Českého rozhlasu
Kdo jste vy? Klára, nebo učitel?
Tereza Kostková, moderátorka ČRo Dvojka


Jak Klára obrátila všechno vzhůru nohama
Knížka režiséra a herce Jakuba Nvoty v překladu Terezy Kostkové předkládá malým i velkým čtenářům dialogy malé Kláry a učitele o světě, který se dá vnímat docela jinak, než jak se píše v učebnicích.