-
Benátky jsou konzervativnější, ale stále dokážou přitáhnout hvězdy i oscarové filmy, říká kritička
Saša Michailidis se ptá Ivy Přivřelové a Martina Horyny.
-
Na prkna pražského Činoherního klubu se po více než čtyřiceti letech vrací Gogolovi Hráči
Umí s kartami neobyčejné věci a věří, že obehraje každého. Bude to stačit? Satirická groteska o falešných karetních hráčích se vrací na repertoár Činoherního klubu.
-
V umění se dokonalosti nedosahuje, říká operní pěvec Richard Novák
Co odlišuje dobrého zpěváka od umělce, z jehož výkonu běhá mráz po zádech? A jak to, že ještě v devadesáti letech tento operní pěvec vystupuje na koncertních podiích?
-
Od uměleckého díla čekám víc, než že mě bude jenom bavit, říká dramaturg Alexandr Jeništa
„Základní ideou nového Centralu je polyfunkčnost prostoru. Měl by dávat co nejvíc možností, jak se dá umění zažít,“ říká Alexandr Jeništa.
-
Začíná Dvořákova Praha. Špičkoví interpreti, oslava české hudby i open air Mahler
Více nejen o zahajovacím koncertu nám ve studiu prozradil ředitel festivalu, Jan Simon.
-
Na Nové scéně Národního divadla hrají teenageři o teenagerech. Takže asi tak
Jak hrát divadlo pro teenagery o věcech, které jejich generaci pálí? Co je samotné zapojit do procesu tvorby?
-
Adam Borzič: Florentský odkaz
Opakovaně se vracím do Florencie, abych stvrdil nepsanou smlouvu mezi svojí duší a tímto městem, jemuž vládne nebeská i pozemská Venuše – bohyně krásy a lásky.
-
Terapie neterapie, důležité je vědět, co chci natočit, říká Beata Parkanová o filmu Světýlka
Z filmu je jasné, že dětství filmařky nebylo vždycky šťastné. Temné stránky svých dětských let si, jak řekli, připomněli při natáčení i někteří herci.
-
Festival tří vil v pražské Bubenči. Objevte, co skrývají vily z přelomu století
Letos poprvé ožijí tři bubenečské vily v Pelléově ulici v rámci festivalu Triang.
-
Výběr týdne: Švankmajer 90, jazzmani v Moskvě, divadla jako veřejné kulturní instituce?
Moderuje Saša Michailidis.
Stránky
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- …
- následující ›
- poslední »