Proces tvorby může být emancipační. Jaké kvality přináší neformální filmové vzdělávání?
Do 17. dubna se lze v rámci projektu My Street Films (MSF) přihlásit do soutěže námětů dokumentárních filmů. Vybraní autoři se pak zúčastní workshopů s profesionálními dokumentaristy. Co podstatného přináší vzdělávání v audiovizi? Jak pracovat citlivě se začínajícími tvůrci? Agáta Hrnčířová si pozvala do studia dokumentaristku a lektorku (MSF) Terezu Reichovou, účastnici loňského ročníku Viktorii Aldabaghovou a expertku na filmovou výchovu Terezu Czesany Dvořákovou.
Související
-
Studentské vysílání je prostor pro hodinové ticho, funícího křečka i politickou debatu
Jedním z míst, kde se tvoří komunitní audio obsah jsou univerzitní rádia. Jaká je dnes jejich role a co přinášejí? Moderuje Alžběta Žabová.
-
FAMUFEST: Baví nás dělat filmy, které nás samotné i diváky překvapí, říkají studenti FAMU
30. března až 3. dubna se v Praze koná multižánrový filmový festival FAMUFEST. Jaká témata a snímky přináší? Moderuje Agáta Hrnčířová.
-
Na brněnské JAMU začíná festival divadelních škol ENCOUNTER: Děláme ho z lásky, ne pro kredity
29. března začíná v Brně mezinárodní festival divadelních škol SETKÁNÍ/ENCOUNTER. Jaký program letos nabízí, zjišťuje v ArtCafé Hanka Malaníková.
Více z pořadu
E-shop Českého rozhlasu
Lidský faktor jsem znal jako knížku, ale teprve s rozhlasovým zpracováním jsem ho dokonale pochopil...
Robert Tamchyna, redaktor a moderátor Českého rozhlasu Dvojka


Lidský faktor
Točili jsme zajímavý příběh. Osoby, které jsme hráli, se ocitaly ve vypjatých životních situacích, vzrušující práce pro herce a režiséra. Během dalšího měsíce jsme Jiří a já odehrané repliky svých rolí žili. Fantasmagorické situace posledního dílu příběhu se staly naší konkrétní každodenností. V srpnu Jiří Adamíra zemřel. Lidský faktor byla naše poslední společná práce.“ Hana Maciuchová