Nesmírný vliv na podobu hry Privatizace mají i rozhovory, které jsme neudělali, říká její spoluautor Boris Jedinák
S Petrem Erbesem v Národním divadle zrežírovali hru o Petru Kellnerovi. Scházeli se s lidmi, kteří ho buď osobně znali, nebo jeho podnikání komentovali. „Divadelně jsme zkoumali, jak zobrazit mlčení, neviditelnost a mediální bariéru, která kolem něj trvá i po smrti.“ Co obnáší příprava autorských projektů? A jak je ovlivnil jejich pedagog Jiří Havelka? Ptá se Karolína Koubová.
Související
-
Inscenace Privatizace budí rozporuplné reakce. Jako odkaz Petra Kellnera, který si bere na mušku
Petr Kellner se stal hlavní postavou nové dokumentární inscenace režisérského tandemu Petr Erbes a Boris Jedinák.
-
Imerzivní divadlo je velmi svobodné, to je jeho výhoda, říká režisér Jakub Čermák
Alternativní divadlo Depresivní děti touží po penězích, které založil a jehož byl po dvacet let frontmanem, končí. A to společně s jeho odchodem do Jihočeského divadla.
-
Největší radost? Vymýšlení vlastních světů. Nelhat si do kapsy jsem se naučil v Minoru, říká Vodička
Petr Vodička vyrostl ve stínu dukovanských věží, jako dítě žil chvíli na Dálném východě. Studoval jadernou fyziku i humanitní vědy, ale vždycky si přál být umělcem.
Více z pořadu
E-shop Českého rozhlasu
Kdo jste vy? Klára, nebo učitel?
Tereza Kostková, moderátorka ČRo Dvojka


Jak Klára obrátila všechno vzhůru nohama
Knížka režiséra a herce Jakuba Nvoty v překladu Terezy Kostkové předkládá malým i velkým čtenářům dialogy malé Kláry a učitele o světě, který se dá vnímat docela jinak, než jak se píše v učebnicích.