Brzy jsem zjistila, že herectví pro mě není. Pozornost mi nedělá dobře, jsem raději na druhé straně, říká režisérka Kamila Polívková
Na ničem prý příliš nelpí a ráda přijímá nové výzvy. Jedna z nich – režie inscenace Juices v Mannheimu – jí dokonce přinesla další zahraniční nabídky ke spolupráci. Kromě Německa režíruje na Slovensku, v Praze i Brně, kde už jako dospívající zjistila, že miluje energii vloženou do společné tvorby. Jak se v Divadle Komedie dostala z pozice scénografky k režii? A proč se nyní intenzivně věnuje pracovněprávním vztahům? Kamily Polívkové se ve Vizitce ptala Hana Slívová.
Související
-
Potřebuju tvořit prostor, ve kterém se cítím bezpečně, říká scénograf Marek Cpin
Vyrůstal na Kráse nesmírné, od studií na JAMU spolupracuje s režisérem Janem Mikuláškem a mezi své zásadní scény řadí Husu na provázku a léblovské Divadlo Na Zábradlí.
-
Scénograf Němeček: Nejspokojenější jsem, když se při zkoušení přijde na principy, které mě nenapadly
Jít do divadla je pro něj výrazně intenzivnější zážitek než jít do kina. I proto své scénografické nápady rád sdílí s divadelními režiséry, například s Jiřím Havelkou.
-
Bomby padaly kousek od našeho domu. Od té doby vím, že všechno je dočasné, říká scénograf Stojčevski
Jako malý kluk si Dragan Stojčevski rád stavěl bunkry z křesel a deky. Láska k zabydlování prostoru mu zůstala, jen se přetavila v práci pro divadlo.
Více z pořadu
E-shop Českého rozhlasu
Starosvětské příběhy lesníků z časů, kdy se na Šumavě ještě žilo podle staletých tradic.
Václav Žmolík, moderátor
3x Karel Klostermann
Komplet obsahuje dva šumavské romány Ze světa lesních samot, V ráji šumavském a povídkový soubor Mrtví se nevracejí z pera klasika české literatury Karla Klostermanna (1848 - 1923), který tomuto kraji zasvětil celé své dílo.